lámpák

2010.05.05. 22:08

Ma meséltem Gabinak, hogy épp lámpát festek át. És emlékeztetett, hogy erről rakhatnék fel képet...

A lakásban volt két jó formájú lámpa, de antikos zöld, gondoltam én. Aztán kiderült, hogy csak a kosz miatt volt pikkelyes, amit én antikolásnak néztem. Már az elején tervben volt, hogy átfestjük a lámpákat, de lassan valóban átállunk a low budget high inspiration ötletekre.

Előtte...

 

 

 

 

 

 

... és átfestés közben.

Többi lámpa: http://www.eglolampa.hu/

Egyébként kapcsolók, élvédők, apróságok kiválasztása folyik.

A bejegyzés trackback címe:

https://kregina.blog.hu/api/trackback/id/tr881977733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása