Mélyről tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Cirmione Plüsshart vagyok, a műszaki ellenőr.

Előre leszögezem, hogy különösen fontosnak tartom a védőfelszereléseket, mint a védőcipő és a védősisak (véletlenül fordítva vettem fel ezt a távolkeleti modellt). Cipő helyett javaslom a divatos csizmát, ami kandúroknak különösen jól áll.

04.03. Ma nem akartam összekoszolni a lábam, ezért a szolgám hordozott körbe a lakásban.

Ki akartam ugrani az emeleti ablakból az előtetőre - ahogy szoktam - de ebben a gallérom és az előtető hiánya gátolt. Tanulság: építkezésen ne közlekedjünk rutinból, mert kieshetünk az ablakon. (Épp ma járt valaki pórul a hírekben valami liftaknával is.)

 

 

 

 

03.30. A mai ásatásokat jóváhagyom és ezt ISO szerint  "jelölöm" is.

 

 

 

 

 

 

 

Munka után édes a pihenés... a nappali ablakában.

A bejegyzés trackback címe:

https://kregina.blog.hu/api/trackback/id/tr301892957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása